Het einde is in zicht - Reisverslag uit Geneseo, Verenigde Staten van Jurjenhempen - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht - Reisverslag uit Geneseo, Verenigde Staten van Jurjenhempen - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Geneseo

Zoals de titel zegt, het einde is in zicht. En eigenlijk ben ik daar helemaal niet zo blij mee. Sinds de laatste paar weken is het heel erg mooi weer, en nu leeft de campus helemaal op. Veel mensen buiten, veel leuke feestjes, en dan eindigt het semester opeens.

Ik merk nu dat ik echt vrienden heb gemaakt die ik echt ga missen. Ik heb dierbare herinneringen gemaakt, maar zou er zo graag nog wat meer tijd in Geneseo willen doorbrengen. Het feit dat pa en ma langskwamen was natuurlijk hartstikke mooi, maar herinnerde mij ook aan Nederland, en dat ik over 5 weken weer terug ben.

Maar eerst ga ik nog volop genieten van de tijd die ik hier nog heb. Momenteel heb ik finals, de laatste tentamens. Veel mensen hier stressen compleet de pan uit, maar qua werkdruk valt het wel mee. Mijn gemiddeldes zijn goed, dus ik haal het wel. Mijn papers die ik moest inleveren heb ik allemaal ruim gehaald, dus geen stress voor mij.

Zoals ik al zei zijn pa en ma en Miriam hier een dikke week geweest. Het was heel erg tof om hun te laten zien waar ik heb geleefd en hoe mijn wereld eruit zag gedurende deze 5 maanden. Ik heb Miriam ook nog mee uit genomen, en dat was allemaal heel erg tof.

Als het semester eindigt, 14 mei, blijf ik nog een paar dagen in Geneseo, omdat er dan nog een aantal feestjes zijn e.d. Daarna een paar dagen naar Washington D.C. en vervolgens een dikke week vrienden opzoeken en leuke dingen doen. Ik plan dan om rond begin juni in New York City te zijn, daar nog ongeveer een week plezier te hebben en dan rond 8/9 juni weer te landen in Amsterdam. En zoals ik al zei, hoezeer ik jullie ook graag weer zie, had het nog wel wat langer mogen duren hier.

Ik weet niet in hoeverre ik internet heb de komende weken, dus ik denk dat dit misschien mijn laatste verslag is.
Mocht je nou denken dat je echt behoefte aan contact met mij hebt, mijn amerikaanse nummer is +1 (585) 642 8066.

Ik voeg nog even wat foto's toe van de laatste paar weken. En dan zie ik jullie weer op Nederlandse bodem!

  • 07 Mei 2015 - 07:54

    Harry, Jeanet @ Kids:

    Veel plezier nog Jurjen!!!!


  • 07 Mei 2015 - 21:20

    Lucia:

    Hey Jurjen, geniet nog even van de laatste weekjes en dan een goede vlucht. Tot in Nederland. Liefs uut Twaide Mond.

  • 08 Mei 2015 - 08:25

    Leny:

    Dank je jurjen, ik wens heel veel plezier in amerika en geniet ervan.
    Tot ziens in nederland x

  • 10 Mei 2015 - 12:05

    Opa En Oma:

    Heee Jur,

    Mooi dat het allemaal goed gaat met jou in het verre Amerika. Wij hebben hier vandaag Moederdag in Nederland. Heb je dat ook in Amerika? We zijn nu met zijn allen bij opa en oma, maar we missen je wel hoor!! Dus straks wel terugkomen!!
    We wensen je nog heel veel plezier de laatste weekjes, geniet er maar lekker van!! En goed uitkijken al je rondtrekt!! We willen Jurjen wel heel en gezond terug in ons kikkerlandje.

    Veel plezier en geniet er van en dikke kus van ons allemaal!! xxx
    Veel liefs uit Koekange van opa en oma en de heeeeeele familie Scheper.

  • 10 Mei 2015 - 12:07

    Opa En Oma:

    P.s. Amber mist jou ook!! Woef woef!!

  • 10 Mei 2015 - 22:07

    :

    Bedankt allemaal! Gaat helemaal goed komen!

Verslag uit: Verenigde Staten, Geneseo

Actief sinds 02 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1227
Totaal aantal bezoekers 5774

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 16 Juni 2015

Exchange Geneseo

Landen bezocht: